سلام دوستان عزيزم

     گويند كه دوزخي بود عاشق و مست     قولي است خلاف دل در آن نتوان بست

 

دوستان عزيزم واقعا از شما عذر ميخواهم قبلا تمامي اين فايلها رو تو يه host قرار داده بودم ولی با مشکل روبرو شد و همگی حذف شدند و ديگه به دليل مشكلات شغلي و زندگي قادر به بازسازي آنها نشدم

قطعا قول ميدم كه تو اين هفته يا هفته ديگه حتما همه فايلها بعلاوه مطالب و فايلهاي جديدتر رو در وبلاگ قرار بدم 

و اين مژده رو به دوستان عزيزم و همراهان هميشگي ام بدم كه سعي بر اين دارم كه يك سايت طراحي كنم و همه اين مطالب و فصل ها و حتي مطالب پيشرفته تري رو در آن قرار بدم

از شما همراهان عزيز و ارجمندم خواستارم كه بهترين نامي كه براي اين سايت در نظر داريد رو حتما با درج مشخسات كامل خودتون از قبيل نام - نام خانوادگي-  كشور و استان محل سكونت - ميزان تحصيلات - رشته تحصيلي- ميزان مهارت ها در نرم افزار هاي تخصصي و وضعيت شغلي خودتون رو حتما در قسمت نظرات ثبت كنيد تا از شما دوستان عزيزم در امر مديريت سايت كمك بگيرم .

دامنه آدرس به شرح زير ميباشد:

com. نام پیشنهادی شما. htto://www

مركز بين المللي براي هنرهاي مدرن

موزه شيشه
مركز بين المللي براي هنرهاي مدرن - تاكوما/واشنگتن



آرتور اريكسون

موزه شيشه

مركز بين المللي براي هنرهاي مدرن

تاكوما/واشنگتن


اين مركز در تاريخ 6 جولاي 2002 بر روي عموم گشوده شد.
 

ادامه نوشته

مبحث 19 مقررات ملي ساختمان

مطابق با ماده 33 قانون نظام مهندسي كشور مسئوليت نظارت عاليه بر اجراي ضوابط و مقررات ملي ساختمان در طراحي و اجراي تمامي ساختمانها بر عهده وزارت مسكن و شهرسازي است. وزارت مسكن بر مبناي اين ماده اقدام به انتشار مقررات ملي در بيست مبحث نموده است كه مبحث 19 آن مربوط به صرفه‌جويي در مصرف انرژي در ساختمان مي‌باشد.

مبحث 19 مقررات ملي ساختمان در سال 1370 به تصويب هيات محترم وزيران رسيد و اجراي آن در ساختمانهاي كشور الزامي گرديد. اين مبحث چندين بار باز‌نگري گرديده كه آخرين آن در سال 1381 بوده و بعد از باز‌نگري چاپ و به كليه ارگانهاي كشوري ابلاغ گرديده است.

ادامه نوشته

7 مقاله در زمینه شمع و شالوده های عمیق

1- روشهاي اجراي شالوده هاي عميق

2- موارد كاربرد و استفاده از شمع ها ، پارامترها و ملزومات طراحي

3- كاربرد نتايج آزمايشهاي درجا در تخمين ظرفيت باربري شمع ها

4- روشهاي ديناميكي

5-روشهاي تحليل استاتيكي براي تعين ظرفيت باربري

6- طراحي سازه اي شمع و سر شمع

7- شمع تحت بار جانبي

 

ادبیات و معماری2

ادبیات و معماری
شباهتهای محسوس
گفتار دوم : حرکت

 


                 حرکت

مفهوم حرکت چیست ؟
در شعر و معماری چگونه مطرح می شود ؟
آیا حرکت در شعر و معماری از یک مفهوم سرچشمه می گیرند ؟

ادامه نوشته

ادبیات و معماری1

ادبیات و معماری
بخش اول : شباهتهای محسوس
گفتار اول : فضا



معماری سنتی ایران دارای مفاهیم و معانی خاص به خود است . به گونه ای که اینجانب معتقد می باشم حتی کوچکترین جزء شکل دهنده ، در یک اثر معماری دارای مفهوم و معنی خاص به خود است . از اینجا بود که تصمیم گرفتم معانی را در معماری ایرانی درک نمایم .

ادامه نوشته

نگاهی به اصول معماری سبز

در سال های اخیر بیانیه ها و مقالات متعددی در زمینه اصول معماری سبز توسط محققان مختلف در سراسر دنیا به رشته تحریر درآمده است. اغلب این بیانیه ها با اختلاف اندک موضوعاتی را در زمینه تشویق طراحان به حفاظت از انرژی ونیز در نظر گیری ویژگی های محلی مکان و کار با کاربران ساختمان و جوامع اطراف آن تثبیت نموده اند.

ادامه نوشته

پلان پارک جنگلي ارغوان سپهر

دانلود

پلان یک پارک

یه پارک کوچیک که خودم طراحی کردم امیدوارم خوشتون بیاد

دانلود

نرم افزار باز کردن فایلهای دانلود شده از این وبلاگ

این پست رو برای بار دوم گذاشتم آخه یعضی از دوستان طریقه باز کردن فایلهای دانلود شده رو نمیدونن اون دسته از عزیزانی هم که روش کار با این نرم افزار رو نمیدونن در قسمت نظرات برای بنده پیام بزارن تا راهنماییشون کنم.

جهت سهولت در کار بعضی از دوستان که شاید نرم افزار زیر در دسترس آنها نباشد لازم دونستم که اون رو برای دانلود قرار بدم.

نکته: برای باز کردن فایل هایی که از این وبلاگ دریافت نموده اید حتما به این برنامه نیاز دارید.

دانلود

مجموعه کاملی از جزئییات سازه و معماری

دانلود

پلان دریاچه یک مجموعه تفریحی

دانلود

پروژه یک آپارتمان مسکونی (سپهر)

دانلود

مجموعه کاملی از جزئییات سازه ای

beam

canada

foundition

 

یک نمونه پروژه اسکلت بنایی

دانلود

پروژه معماری مسجد ولنجک

قابل توجه دانشجویان معمار خوش ذوغ ایرانی این پروژه رو تقدیم به شما عزیزانم میکنم امیدوارم که خوشتون بیاد و ازش استفاده کنید.

دانلود

winrar 3.30 final.rar

جهت سهولت در کار بعضی از دوستان که شاید نرم افزار زیر در دسترس آنها نباشد لازم دونستم که اون رو برای دانلود قرار بدم.

نکته: برای باز کردن فایل هایی که از این وبلاگ دریافت نموده اید حتما به این برنامه نیاز دارید.

دانلود

مجموعه کاملی از جزئییات اتصال تیر به ستون

دانلود

یک نمونه روژه فضا کار با تمام جزئییات سازه و معماری

دانلود

شبکه های LAN و Wireless

شبکه های بی سیم (Wireless) یکی از تکنولوژی های جذابی هستند که توانسته اند توجه بسیاری را بسوی خود جلب نمایند و عده ای را نیز مسحور خود نموده اند.  هرچند این تکنولوژی جذابیت و موارد کاربرد بالایی دارد ولی مهمترین مرحله که تعیین کننده میزان رضایت از آن را بدنبال خواهد داشت ارزیابی نیاز ها و توقعات و مقایسه آن با امکانات و قابلیت های این تکنولوژی است. نادیده گرفتن حقایق، امکانات فنی و موارد کاربرد این تکنولوژی نتیجه ای جز شکست و عدم رضایت نخواهد داشت. نکاتی که در اینجا به آنها اشاره میکنم مجموعه  دانسته هایی است که میتواند در انتخاب و یا عدم انتخاب شبکه بی سیم و بکارگیری موثر و مفید آن به شما کند.
ادامه نوشته

نرم افزاري براي طراحي خطوط لوله از لحاظ عايق بندي

3EPlus4b21

پروژه معماری مسجد ابوموسی

قابل توجه دانشجویان و صاحب نظران رشته معماری یکی از مسجد های میهن عزیزمان که واقا از سبک معماری جالبی برخوردار است امیدوارم که به کارتون بیاد.

دانلود

پروژه اسکلت بتن آرمه

این پروژه ۲ طبقه شامل تمام جزئییاتمعماری و ۳ بعدی میباشد این پروژه رو خودم طراحی کردم البته دانشجویی است امیدوارم خوشتون بیاد.

دانلود

مشخصات فني و اجرائي بازيافت گرم آسفالت

اين نشريه

باعنوان "مشخصات فني و اجرائي بازيافت گرم آسفالت" به منظور يكنواخت كردن دستورالعمل كارهاي مربوط به بازيافت گرم آسفالت و بر اساس تجربيات داخلي و مدارك معتبر بين المللي ، تدوين شده است.

اين نشريه مشتمل بر هفت فصل مي باشد و در آن مسائل مربوط به انجام بازيافت گرم آسفالت ، ارزيابي كيفيت مصالح بازيافت ، طرح اختلاط بازيافت گرم ، طرح ضخامت روسازي ، بازيافت گرم كارخانه اي ، بازيافت گرم درجا و همچنين مشخصات و آزمايشات كنترل كيفيت بازيافت گرم ارائه شده است.

رعايت كامل مفاد اين نشريه توسط دستگاههاي اجرائي ، مهندسان مشاور ، پيمانكاران و عوامل ديگر در اجراي طرحهاي عمراني كشور الزامي است.

مجتمع مسکونی 100 واحدی

پروژه معماری یک مجتمع مسکونی ۱۰۰ واحدی با تمام پلانها البته حجم نسبتا زیادی داره ولی به دردسرش می ارزه امیدوارم خوشتون بیاد.

دانلود

معرفي گروه تحقيقاتي فن‌آوري‌هاي نوين دريايي در زمينة سازه و مصالح

هدف از تحقيقات اين گروه، ارزيابي واقع‌بينانه از مسائل و مشكلات مرتبط با زمينة سازه و مصالح در محيط‌‌هاي دريايي، و نيز دستيابي به روش‌هاي مناسب و عملي جهت حل چنين مسائل و مشكلاتي مي‌باشد. در همين ارتباط، محورهاي تحقيقاتي زير مشخص شده كه پروژه‌هاي مرتبطي در هر زمينه تعريف شده و يا در حال تعريف است.

 

ادامه نوشته

پایگاه داده ها چیست؟

دادِگان (پایگاه داده‌ها یا بانک اطلاعاتی) به مجموعه‌ای از اطلاعات با ساختار منظم و سامانمند گفته می‌شود. این پایگاه‌های اطلاعاتی معمولاً در قالبی که برای دستگاه‌ها و رایانه‌ها قابل خواندن و قابل دسترسی باشند ذخیره می‌شوند. البته چنین شیوه ذخیره‌سازی اطلاعات تنها روش موجود نیست و شیوه‌های دیگری مانند ذخیره‌سازی ساده در پرونده‌ها نیز استفاده می‌گردد. مسئله‌ای که ذخیره‌سازی داده‌ها در دادگان را موثر می‌سازد وجود یک ساختار مفهومی است برای ذخیره‌سازی و روابط بین داده‌ها است.
ادامه نوشته

همه چيز را روي شبکه خود لمس کنيد

ارتباطات يکي از نيازهاي حياتي بشريت است و انسان همواره به دنبال ابداع فناوري هايي بوده است که بتواند با استفاده از آنان با ساير همنوعان خود ارتباط برقرار کند.
شبکه هاي داده محلي (LAN)امروزه بخش جداناپذيري از ارگان ها، موسسات و ساختمان هاي بزرگ و کوچک اداري هستند.
ادامه نوشته

دتایل های معماری

دانلود

یک نمونه پروژه اسکلت فلزی با جزئیات

دانلود